دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

دانیال جوونم راه میره...

1391/5/13 12:54
نویسنده : مامان ندا
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دانیال گلم

الان که دارم برای تو مینویسم بالای صفحه زده یک سال و یک ماه و نه روز و یازده ساعت عزیزم درست توو همین سن راه افتادی ...از هفته ی پیش شروع به راه رفتن کردی و اولین قدمهاتو روی زمین گذاشتی...ولی هر از چند گاهی میوفتادی...با تشویق من بلند میشدی و دوباره راه می رفتی ولی فقط برای چند قدم ...از دو روز پیش دیگه خودت بدون کمک من و بابا و برای مسیر طولانی راه میری و از اینکه میتونی راه بری خیلی هیجان زده میشی منم از اینکه میبینم روی دو تا پاهای کوچولوت راه میری و ذوق میکنی خیلی خوشحالم...

نکته ی جالبش اینجاست که هنوز تازه راه افتادی فوتبال هم بازی میکنی اخه تو عاشق توپی...اگه توپ جلوی پات ببینی شوت میکنی و اگه توپی نبود هر چیزی رو که جلوی پاته شوت میکنی عزیزم من عاشق همین شیطنت هاتم حالا دیگه خیلی کم چهار دست و پا میری همش در حال قدم زدن راه رفتن و حتی دویدنی... راستی تو عاشق هندونه و انبه ای بستنی هم خیلی دوس داری درس مثل خودم و به شدت بابایی و ددری هستی تا باباتو می بینی دستاتو میبری بالا که بغلت کنه و ببرتت بیرون وقتی هم که اون نیست منو مجبور میکنی ببرمت دد منم تو رو میبرمت یا خونه مامانم یا توو کوچه با کالسکه دورت میزنم یک ساعتی میگردونمت اخه جلوی خونمون یه زمین سبزه که برای گردش بدک نیست...هر چی باشه بهتر از توو خونست....

امروز بعد از چند ماه دوباره اسممو صدا کردی و درست مثل یک جوجه کوچولو پشت سرم راه میرفتی و میگفتی ماما .ماما. ماما

 

خیلی زیباست... این طنین صدای تو ای کودک نوپای من از هر صدای دل نشینی برای من زیباتره...

دوستت دارم عزیزم به اندازه تمام کهکشانهای اسمون...

و از اینکه تو رو دارم هزار مرتبه خدا رو شکر میکنم.....

عشق من پشت رول

این عکس مال بعد از جشن تولدت توو مسافرته گذاشتم تا پستت بی عکس نباشه... فدات بشم من....بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان نفسی
23 تیر 91 15:27
الهی خاله فداش بشه ماشالله هزار ماشالله به این گل پسر که برای خودش مردی شده وبه تنهایی داره راه میره الهی عزیزم هر قدم کوچیکی که بر میداری پر از خیر و برکت باشه فدات راستی خاله جون دیگه مارو دوستنداری اخه دیگه بهمون سر نمیزنی بی وفا دیگه دوستمنداری:خدا نکنه خاله جوون من هرشب به وب ماهان جوون سر میزنم اونم ماشااله خیلی بزرگ تر شده خاله جوون بهم نگفتی چه جوری عکس گل پسرتو گزاشتی بالای صفحه شیطون....یه بارم یه پیام خصوصی گزاشته بودی که من نتونستم بخونمش یعنی نمیدونم چه جوری باید بخونم ...نمیدونم چرا البوم عکسامم حذف شده؟؟؟.....خیلی دوستت دارم خاله
مناء
24 تیر 91 15:44
خیلی خوشکله روز به روز داره بزرگتر و نازتر میشه
______♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__________________♥♥♥♥♥♥
___________________♥♥♥♥
___________________♥♥
__________________♥♥
_________________♥
_______________♥
____________♥♥
__________♥♥♥
_________♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥
__________♥♥♥♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥♥
_____________♥♥♥♥♥
____________♥♥♥♥
_________♥♥♥♥
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــمـ
آپــــــــــــــــــــــمـ
آپــــــــمـ




مرسی خاله جوون ماشاله یادت نره....

مناء
24 تیر 91 15:45
آها راستی آقای فوتبالیست راه رفتنت مبارک


مرسی خاله خدا کنه بچم مثل علی دایی فوتبالیست خوب وپولداری بشه


مامان ماهان نفسی
29 تیر 91 1:20
عزیز دلم چرا برات تو خصوصی نوشتم که بیا تو وبلاگ ماهان سمت چپ پایین نوشته قالب ساز انلاین برو اونجا توضیحاتو کامل نوشته واگه بازم بلد نشدی یکی از ادرس های عکس دنی جونو برام بزار خودم برات طراحی مبکنم عزیز دلم پیام خصوصیات تو همون اخرین نظراتتو که بزنی نظرهایی که هنوز تایید نشده اگه هم تاییدشون کنی مینویسه مخفی شد به اونا میگن خصوصی


سلام عزیزم ممنونم از راهنماییتوون سعی خودمو میکنم عزیزم ولی اگه نشد زحمتشو میدم به شما....راستی پیام خصوصی ای اینجا نیست گلک
مناء
2 مرداد 91 16:47
هــر نفست اشاره دارد رمضان / بر عشق و عطش نظاره دارد رمضان در ظلمت بیکرانه ی شبهامان / دریا دریا ستاره دارد رمضان . . . ماه ضیافت الهی مبارک ماشآلله ماشآلله نماز روزه قبول