دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

عشق 14 ماهه ی من با کفشای جدیدش

1391/5/13 12:49
نویسنده : مامان ندا
774 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر شیطون بلای خودم

شرمنده مامانی خیلی وقت بود که توو وبت چیزی ننوشتم اخه الان ماه رمضونه همه چی قاطی پاتی شده  شما هم که ماشااله دیگه راه افتادی و دایم در حال راه رفتن و کشف چیزای جدیدی منم که باید پشت سرت بدوم تا مبادا بلایی سر خودت بیاری.عزیزم  تو دیگه خیلی خوب راه میری فقط گاهی وقتها میخوری زمین  ولی بعدش سریع بلند میشی و ادامه میدی دو هفته پیش من وبابایی رفتیم برات یه کفش خوشمل خریدیم وقتی پوشیدی خیلی خوشحال شده بودی و کل خونه رو باهاش دور میزدی فردا صبحش هم هنوز از خواب بیدار نشده بودی رفتی کفشاتو اوردی دادیش به من که پات کنم .ني ني شكلكاینم عکس اولین کفشت:قربون اون کفشات برم

عزیزم شما الان پنج روزه که رفتی توو ١٤ ماهگی خیلی بزرگتر شدی

خیلی چیزا رو میفهمی کارهایی که یاد گرفتی انجام بدی برای مثال:

١- با شیشه ات به تنهایی اب میخوری٢-دیگه میتونی با نی اب یا نوشابه بخوری٣-اون چیزی رو که میخوای راحت انتخاب میکنی و اگرم بهت ندم شاکی میشی٤-با شکلک خاصی که در میاری مثلا همه رو میترسونی٥-خیلی از اعضای بدنت رو نشون میدی(دست/پا/چشم/گوش/زبان/مو)٦-اگه بگم یه چیزی رو بهم بده میری واسم میاری٧-خودت با قاشق بستنی و بعضی اوقاتم غذا میخوری

      فدای اون تیپ کاماندوییت بشم

خلاصه این که خیلی بزرگتر شدی و خیلی بازیگوشتر وقتی من و تو توو خونه تنهاییم دایم به من میچسبی تا میرم توو اشپزخونه پشت سرم میای و منتظری در یخچال باز بشه بدویی توو یخچال .تا دست به ظرفها میزنم لباسمو میکشی و گریه میکنی که بغلت کنم وقتی هم که بابایی خونست همش پیش اونی و میخای بغلت کنه .دیشب رفته بودیم اتلیه تا چند تا عکس ازت بگیریم اونجا خیلی معتل شدیم بعدشم که میخواست ازت عکس بگیره حسابی خسته شدی بعد رفتیم خونه ی خاله ی بابا تو خیلی خوابت میومد و کرکر میکردی اومدم شیرت بدم که اروم شی ولی نمیخواستی شیر بخوری منم به زور میخواستم شیرت بدم تو هم لجت در اومد و منو گاز گرفتی خیلی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم که جیغ نکشم ولی نشد جلوی همه جیغ کشیدم و تو رو برای اولین بار دعوا کردم و گزاشتمت روو زمین تو هم بدت اومد و زدی زیر گریه Crying 2اخه مامانی با این هشتا دندون بزرگت منو گاز گرفتی خیلی سوخت دست خودم نبود واقعا ازت معذرت میخام خیلی ناراحت شدم که دعوات کردم Crying 1من نباید به زور شیرت میدادم البته نگران نباش بابایی هم منو دعوا کرد و سریع تو رو اروم کرد ...بعدشم تو خیلی خسته شده بودی و خوابت میومد ولی بابات بلند نمیشد بریم تا ساعت ١ و٤٥ اونجا بودیم فک کن.....بیچاره تو...بیچاره خاله اینا....منم که داشتم از خجالت اب میشدم...از دست بابایی....   گل پسرم

اینجا داری به دوربین نگاه میکنی.....  ابنباتقند عسلخوشمل ماماندانیال عصبانی

اینجا عصبانی شدی که چرا در شیشه باز نمیشه....

اخیش چقد تشنم بوددرش باز شد خیالم لاحت شدلالایی گلم

اخر بازی هم خسته شدی و خوابت برد.....نازی......Sleeping

راستی دو روز پیش برای اولین بار منو تو با هم رفتیم حموم خیلی باحال بود...کلی اب بازی کردیم....

ني ني شكلك

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 خاله ها ماشااله یادتون نره.نظر بزارین. مرسی.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمو حامد
13 مرداد 91 15:36
سلام عمو قربون راه رفتن ت برم بوسسسسسسسسس ماشاا..


مرسی عمووووووووووووووووووووووووووو
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 16:16

________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


سلام عزیزم من به این دوقل خوشمل رای دادم
سپیده
16 مرداد 91 14:50
سلام. با تشکر از رای شما.


SALLAM KHAHESH MIKONAM
مناء
21 مرداد 91 13:40
_____________8__88_____8
____________88_8__8_____8
___________888_____88___88888
__________8888______88_8____88
_________8888_______88______8_8
_________8888_______88______8_8
_________8888_______8_______8
_________8888_____8_______8
__________88888____8______8
___________8888888______8
__888_________88888_8
8888888________88_____
_8888888_______8_____
__888888_______88_____
___88_____8_____8_____
____8______8____8_____8_88
_______8888_8__88_8_88888
_____888888_8_88__8888888
____8888888__88______88888
____88888_____8_________888
____88_________8__________8
_____8_________8_____
_______________8_____
____________8_8_____
_____________88_8_____
______________88_____
______________8_____
وااااااااااای عزیزم تو اون لباس ارتشی چه ناز و خوردنی شده
ماشالله ماشالله ماشالله


مرسی خالهههههههههههههه
مامان ترانه
23 مرداد 91 17:51
بخورمت پسمله خوشمزه هزار ماشالله بببوووووسسسسسسسسسسسسسسس

بیا و با ترانه ی من دوست شد اگر دوست داشتید تبادل لینک داشته باشیم


مرسی چشم با افتخار اد کردم
سارا
28 مرداد 91 4:05
ماشالا خدا براتون نگهش داره خیلی نازه با اجازه لینکتون کردم.
مناء
31 مرداد 91 13:44
عید سعید فطر بر عاشقان الله و یاران مهدی(عج) مبارک باد.