دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

بعد از یه مدت طولانی ما برگشتیم

1392/10/30 19:47
نویسنده : مامان ندا
782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم و تموم دوستان نی نی وبلاگی عزیزم  ....بعد از یک سال خوشحالم که تونستم دوباره وارد وبلاگ پسر گلم بشم...اخه یه مدت بود که به خاطر اینکه سیستمم خراب شده بود رمز وبلاگ و فراموش کرده بودم ولی تونستم با کمک جاری جوون دوباره یه رمز جدید از نی نی وبلاگ بگیرم از همین جا ازش تشکر میکنم.خب یک سال زمان زیادیه اتفاقات زیادی افتاد توو این یک سال.اتفاقات خوب ...اتفاقات بد... اما یکی از بهترین اتفاقات این سال روز تولدت بود که عکساش و واست میزارم عزیزم ...تو خیلی بزرگتر شدی عزیزم...دوستت دارم...              

 

                  

2808 شکلک های زیبا برای تبریک تولد

 

 

 

تصاوير جديد 
زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

کیک تولد و تم تولدت باب اسفنجی بود چون تو خیلی از بابخوشت میاد گلم.

 

البته اون شب شب تولد تو و شب سالگرد به هم پیوستن قلب های ما یعنی سالگرد ازدواج من و بابایی French Kissهم بود که کادوها رو فرداش به هم دادیم بابایی واسه من زحمت کشید و یه گوشی خوشگل خرید و منم واسش چند تا لباس خوشمل خریدم...                                                                Heart SmileHeart Smile

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)