دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

تقدیم با عشق....

1391/9/22 2:48
نویسنده : مامان ندا
832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم من این اهنگو خیلی دوست دارم و تقدیمش میکنم به تو که خیلی دوستت دارم.... 

♥چشماي بسته ي تو رو با بوسه بازش ميكنم♥

♥قلب شكسته ي تو رو خودم نوازش ميكنم♥

♥نميذارم تنگ غروب دلت بگيره از كسي♥

♥تا وقتي من كنارتم به هر چي مي خواي ميرسي♥

♥خودم بغل ميگيرمت ، پر ميشم از عطر تنت♥

♥كاشكي تو هم بفهمي كه ميميرم از نبودنت♥

♥خودم به جاي تو شبا بهونه هات و ميشمرم♥

♥جاي تو گريه مي كنم جاي تو غصه مي خورم♥

♥هر چي كه دوست داري بگو حرفاي قلبت و بزن♥

♥دلخوشي هات ماله خودت درد دلات براي من♥

♥من واسه ي داشتن تو قيد يه دنيا رو زدم♥

♥كاشكي ازم چيزي بخواي تا بتو دنيا رو بدم♥

 

عشق مامان 

میمیرم واسه اون لبخند شیرینت....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رسول
27 آذر 91 13:22
ناااااااااااااااااااااااااااااازی پیشاپیش یلدا مبارک دوستون دارم من آپم بووووووووووووووووووووس
رسول
5 دی 91 0:35
نی نی ما هم فردا میاد اینم سایتش www.peranses.niniweblog.com
رسول
7 دی 91 0:09
هوراااا عمه شدم
مامان اتنا
23 دی 91 13:12
ماشالله به این گل پسرس اجازه میدی یه بوسش کنم؟



بله
عمو حامد
11 بهمن 91 22:26
سلام عمو جون چه خشگل شدی
سارا
14 بهمن 91 21:27
چه خوشکله این دانیال جون من شما رو لینک کردم عزیزم شمام دوس داشتی لینکم کن
جشنواره تولید کتابهای صوتی کودکان
24 بهمن 91 13:58
دوست بزرگوار مامان ندا برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامان مهساجون و معین جون
5 آذر 92 18:51
مبارکه عمه شدی
مامان دانیال
30 دی 92 20:41
سلام مامان عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات ندارم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون bashe hatman