دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

دانیال و دوچرخه ی جدیدش

1391/6/4 2:13
نویسنده : مامان ندا
1,288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم  این روزها خیلی کارهای جدید و بانمکی انجام میدی همش در حال نماز خوندنی و میگی او...ا.....یعنی الله و اکبر و واسیدنکی سجده میکنی فدای اون قد و بالا و نماز خوندنت بشم خیلی شیرین و بانمکی هرجایی میبریمت توجه همه رو به خودت جلب میکنی من هر روز واست اسپند دود میکنم.. چند روز پیش هم  یه اتفاقی افتاد و خیلی خیرت گذشت و چون این قضیه خیلی واسم ناراحت کننده و درد اوره و مقصر اول و اخرش هم خودم بودم نمیخوام راجع بهش چیزی بنویسم یا عکسی بزارم  فقط از خدا میخوام که به خاطر این بی احتیاطی منو ببخشه و امیدوارم تو هم منو ببخشی عزیزم... خدایا  تو رو به بزرگیت قسم خودت مواظب همه ی نی نی های دنیا باش ... مواظب نی نی ما هم باش..امین...اون شب وقتی بابا از سر کار اومد واست یه دوچرخه خرید و تو خیلی خوشحال شدی اخه تو عاشق دوچرخه سواری هستی..الهی همیشه زنده و سالم و خوشحال باشی  گلم خیلییییییی دوستت دارم

عزیزمی

niniweblog.comniniweblog.com

عشقمی

توو عکس بالا داری لباستو نشون میدی...فدات شم ...عزیزم تو که اجازه عکس گرفتن به من نمیدی تا میخام ازت عکس بندازم میدویی دوربینو ازم میگیری ولی اینبار نمیتونستی از دوچرخه پیاده بشی و دوربینو ازم بگیری واسه همینم خیلی از دستم شاکی شدی..

قربون اون دندونات برمبوس روو لبات عزیزمنفسمیقربون خنده های الکیتفدای زلفاتزبونتو گاز میگیرماگل مامانقربون اون دستات برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مرجان مامان آران
9 شهریور 91 11:38
وای عزیزمممم هزار ماشالا چقدر بزرگ و با مزه شده
خوشحال میشم به ماهم سرس بزنید


مرسی خاله جوون چشم حتما فقط اسم وبتون و برام بفرستید چون از طریق وب زیری وارد نمیشه



مناء
9 شهریور 91 11:44
♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’` چه دوچرخه ی نازی مبارکه مو قشنگ
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 17:43
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


سلام ممنون عزیزم . چشم حتما
مامان سمانه
9 مهر 91 2:00
وای ماشالا چه گل پسر شیرین و نازی
چقدرم عکساش با نمکه
مامان ندا جون ممنون از اظهار لطفتتون و شرمنده که اینقدر دیر اومدم
خوشحالم که دوستهای خوبی چون شما داریم
[h
ممنون عزیزم بردیای شما هم خیلی ماهه .خواهش میکنم سمانه جوون.دشمنت شرمنده.منم خیلی از اشنایی با شما خوشحالم
ثمین
16 مهر 91 11:16
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...


ممنونم چشم حتما
عمو روحانی
17 مهر 91 16:40
ای کودک شیرین زبان
داری تو قلبی مهربان
روز قشنگ کودکان
بادت مبارک در جهان


ممنونم از تبریکتون
رسول
29 مهر 91 10:00
للًّهُـ‗__‗ـمَ صَّـ‗__‗ـلِ عَـ‗__‗ـلَى مُحَمَّـ‗__‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__‗ـَد بدو بیا عکسای جشن تولده …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’`
مامان ماهان نفسی
7 آبان 91 14:02
نگران چرا دیگه خبری ازت نیست چرا وب دانیال جونمو دیگه اپ نمیکنی بیا توروخدا منو از این دلنگرونی دربیار
رسول
20 آبان 91 13:26
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*اينم وسيله * بيا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@) منتظرمااااااااا بدو بيا نیستی
مرجان مامان آران
9 آذر 91 11:57
www.aranii.niniweblog.com
مرجان مامان آران
9 آذر 91 11:58
راستی یادتون نره لینکمون کنیددددددد
بابای ارشیا
19 آذر 91 18:17
مااشالله ماشالله
ولی خدایش براش کامیون بگیرید
خداوند براتون سلامتش کنه . ناز پسریه بخدا


ممنونم.
عمو روحانی
21 اردیبهشت 92 16:00
پشت صحنه های عمو روحانی از فیتیله (به روز شد)