دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

نازنین من....

1391/4/12 2:06
نویسنده : مامان ندا
1,113 بازدید
اشتراک گذاری
 
با اینکه ١٣ ماه از با هم بودنمون میگزره خیلی وقتها که داری شیر میخوری و من همینطور حیران تو ام،

ناخود آگاه گریه ام میگیرد. چشمهایم خیس خیس، لبهایم لرزان میشوند

باورم نمیشود تو همانی هستی که روزها را ثانیه ثانیه در انتظارش پرپرمیزدم! 

 باورم نمیشود تو آمدی با این گونه های پمبه ای و لبهای قرمز و موهای طلایی

و دستهایی که هنگام شیر خوردن لباس مرا چنگ میزند....

 

دوستت دارم به اندازه ی آسمانی که خدایم آفریده

              عشق ابدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا موفرفری
12 تیر 91 2:16
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه.
آدرس وب نی نی شکلک
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
تا پایان رای گیری فقط 2 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید..


fh
سلام عزیزم باشه من به اریانا رای میدم شما هم به دانیال من با کد 210 رای بدین
مناء
15 تیر 91 13:36
آخی عزیزم دلم واست تنگ شده بود
دانیال جون دوستت دارم خاله

بووووووووس

برخیز که حجت خدا می آید / رحمت زحریم کبریا می آید

از گلشن عسگری گذر کن که سحر / بوی گل نرگس از فضا می آید

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد



مرسی منا جوون منم رسول جووونو شما رو خیلی دوست دارم




مامان كاميارناناسو
17 تیر 91 1:12
واقعا قشنگ بود.


مرسی خاله جوون
رها مامان راستین
17 تیر 91 18:43
این پسر ناز با پسر من دوست می شه؟


با افتخار خاله جونننننننننننننننن