دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

تولد بابایی....

1391/2/10 2:05
نویسنده : مامان ندا
996 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک تقدیم به عشق زندگیم

امروز 27 فروردین روز تولد باباییه...

عزیزم من و دانیال جوون تولدت رو بهت تبریک میگیم...امیدوارم صد و بیست ساله شی و سایه ات همیشه بالای سر ما برقرار باشه...

شکلکهای جالب و متنوع آروین

دوستت دارم...

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

همسر عزیزم این جملات تنها قطره ای از دریای احساساتم هست که به تو تقدیم میکنم تا بدانی که چقدر دوستت دارم.....  شکلکهای جالب آروین

 

امروز روز تولدتوست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .

تولدت مبارک

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگوییم

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

 

در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

 

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

تولدت مبارک

 

دوستت دارم

تقدیم به عشقم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مناء
29 فروردین 91 13:38
سلام دوست عزیز________$$_________$$$
_____________________$$$$_______$$$___$$$$$
____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$
___________________$____$$$$_$$$$_$$$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$
_آپم_________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$
_________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$
______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$
____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$
___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$
__€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$
_€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_______$$$____$
€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$
$$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$
_°_____°______°_____°_____°______$$$
_____________€__________________$$$
_____________€__________________$$$
زود بیااااااا______€_________________$$$$
_____________€._______________ $$$$$
_____________€..____________ $$$$$$$$
__________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~
~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._
_..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._

مبارکه به سلامتی


سلام ....
مرسی..... چشم.....


مامان محمدمهدی
10 اردیبهشت 91 17:23
سلام گلک.تو که بیشتر نازو خواستنی هستی هلو خوردنی!

سلام خاله جونیییییییییییییییییی
مرسی از لطفت به نظر من همه ی نی نی های دنیا نازن...............
بابای دوقلوها
12 اردیبهشت 91 7:25
بابایی تولدت مبارک. انشالله سالهای سال به سلامت زنده باشی و سایت بالا سر همسری و آقا دانیال باشه.

گل واسهه بابای مهربووون


از طرف خودم و همسرم متشکرم ممنونم از این دعای خوب......امیدوارم شما هم سایتون بالا سر همسر و بچه هاتون همیشه پایدار باشه