دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

عشق من در ده بالا ......

1391/1/27 3:03
نویسنده : مامان ندا
1,162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم جمعه ی هفته پیش ما با پدربزرگ و مادربزرگت رفتیم ده بالا برای اولین بارت بود که میومدی اونجا وقتی رسیدیم خواب بودی شکلک های محدثهوقتی بیدار شدی خیلی با تعجب همه جا رو نگاه میکردی و از اینکه اومدی بیرون کلی ذوق کرده بودیniniweblog.com.خلاصه خیلی به هممون خوش گذشت.چند تا عکس خشگل مشگلم هم با هم گرفتیم.ولی بعد از اینکه اومدیم خونه تو مریض شدی بمیرم برات نیم ساعت یک بار باید پوشکت و عوض میکردم www.smilehaa.orgخیلی پات سوخته بود پشت سر هم با اب میشستیمت و این خیلی برات بد بود وقتی پنبه به پات میکشیدم جیغت هوا میرفت و خیلی گریه میکردیwww.smilehaa.org بمیرم مادر من و ببخش که پنبه رو محکم به پات کشیدم وسوختت.هنوزم پات خوب نشده  وقتی لوسیون بهش میزنم خیلی بهتر میشه ولی هنوزم خیلی قرمزه و میسوزتت تازه امشب اومدی کنار مبل وایسی که خوردی زمین و حالت بد شد بعدشم بالا اوردی.بمیرم برات ای کاش زودتر خوب بشی گل خشگلم . فک کنم اینا پیش لرزه های در اومدن دو تا مرواریدای سفید بالاته ای کاش زودتر این دو تا دندونای سفیدم در بیان راحت بشی عزیزم جاش ورم کرده ولی هنوز در نیومده.خیلی نگران و ناراحتم امید وارم زودی خوب شی فرشته ی پاک من.خیلی خیلی عاشقتم.....بی تو هیچم... بی تو پوچم.... بی تو میمیرم...

اینم عکس های ده بالا

 

شکلک های محدثهعشق یعنی : دانیال

شکلک های محدثه

ماه اسمونمی

شکلک های محدثه

بدون شما میمیرم

دانیال و بابایی...دو تا عشق زندگیم.......

شکلک های محدثه

دانیال به همراه باباجون

شکلک های محدثه

دانیال و بابا در کنار رودخانه

شکلک های محدثه

دانیال و مامان

دانیال و مامان دو تا عشق بابا........

شکلک های محدثه

من و تو و بابایی

و من و تو و بابا..........

شکلک های محدثه

دانیال کوچولو و بابایی و عمو حامد

دانیال و بابایی و عمو حامد......

شکلک های محدثه

عمر منی

شکلک های محدثه

عشق من و بابا

 

شکلک های محدثه

عاشق اون نگاتم...

 

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پارسا جیگر
23 فروردین 91 13:05
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا و در آن باغ کسی می خواند که خدا هست، دگر غصه چرا آرزو دارم خورشید رهایت نکند، غم صدایت نکند، ظلمت شام سیاهت نکند، و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست حضرت دوست جدایت نکند.



مرسی عزیزم....
زهرا
26 فروردین 91 21:26
سلام عزیزم خدا گل پسرتو نگه داره برات اگه دوست داشتی لینکمون کن خوشحال میشیم بیشتر اشناشیم (هدیه خدای مهربون)


سلام مرسی عزیزم خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه
با افتخار لینکتون کردم
پریسا مامی صدرا و صهبا
29 فروردین 91 23:00
عزیزم عکس پسرگلت باز نمی شه می خواهی بزار تو وبلاگت من عکس را کپی کنم


باشه میزارم توو وبلاگ و بالاش مینویسم نی نی متفکر
مامای تیناجون
31 فروردین 91 10:51
چه پسر ناز تپل مپلی داری عزیزم،خدا دانیال جیگر رو هم واستون نگه داره.مسی که به وب دخمل نازم سر زدینبا اجازه لینکتون کردم
مرسی گلک.... دخمل شما هم خیلی نازه....مرسی ما هم با افتخار لینکتون کردیم