دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

مامان دانیال کوچولو را به حمام برد

1390/11/26 9:33
نویسنده : مامان ندا
1,197 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی لالا

"سلام کوچولوی نازم"

با اینکه هشت ماه و نیمت هم گذشته ولی من تا حالا حمومت نبرده بودم از موقعی که به دنیا اومدی تا حالا مامان جون(یعنی مامان خودم)تو رو حموم میبرد ولی امروز من و بابا تصمیم گرفتیم خودمون دوتایی تو رو حموم کنیم.عزیزم تو عاشق حموم کردنو اب بازی هستی.niniweblog.com

 niniweblog.com

اولش که بردیمت حموم گزاشتیمت توو وان کوچولوی پر از اب یه کم ترسیدی ولی بعدش شروع کردی به اب بازی بعدشم من با کمک بابا شستمت خلاصه خیلی خوش گذشت فقط اخر سر که صورتتو میشستم یه کم دستت صابونی شد و مالیدی به چشمت و یه کم گریه کردی ولی به جاش خیلی تمیز و خشگل شدی به به چه پسر تمیزی شدی.

بوس س س س س س....................................................................niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مرضیه
15 اسفند 90 11:34
سلام

خدا حفظ کنه دانیال کوچولو رو براتون
خوشحال می شم به وبلاگ پسر کوچولوی منم سر بزنیhttp://fereshteyeman.blogfa
سلام عزیزم خدا نی نی شما رو هم واستون نگه داره مرسی از نظرتون چشم حتما