دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

عشق من داره یک ساله میشه....

1391/3/1 0:59
نویسنده : مامان ندا
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز کوچولوی من

امروز ٣٠ اردیبهشت ٩١ فقط ٨ روز دیگه مونده تا تولد تو و ششمین سالگرد به هم پیوستن منو بابایی خیلی خوشحالم دلم میخواد بهترین تولد دنیا رو واست بگیرم از یه طرف هم ناراحتم چون باید ببریمت تا واکسن یک سالگیتو بزنی.شمارش معکوس تا تولدت شروع شد...

 عزیزم اونجا چی کار میکنی؟

شکلکهای جالب آروین

عشق منی

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

دوستت دارم

شکلکهای جالب آروین

فدای اون تیپت

 شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

گل مامان

شکلکهای جالب آروین

زیبای من

 شکلکهای جالب آروین

کوچولوی من

فدای اون نگاهت

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

ماه منی

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

خورشید زندگی

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عمو حامد
31 اردیبهشت 91 12:45
سلام عمو جون پیشاپیش تولدت مبارک فدات بشم عمو جون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام عمو حامد جوونم ممنونم از اینکه به یادم بودی.تولدم حتما بیا.کادو یادت نره