دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

دانیال جان ده ماهگیت مبارک....

1391/1/9 18:20
نویسنده : مامان ندا
973 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز که از تو مینویسم ده ماهه شدی......

niniweblog.com

انقدر دوستت دارم که میخوام هزار بار اسمتو با هزار شکل بنویسم

niniweblog.com

niniweblog.com

شیرین عسل

دوستت دارم بیشتر از تموم دنیا....

niniweblog.comفرشته پاک منی

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست.........

zibaziba

عشق مامان و بابایی

تموم هستی مایی عزیزم ......من و بابایی  خیلی دوستت داریم....

zibaziba

ماه منی

گل مامان امروز تو ده ماهه شدی...ده ماهگیت مبارک......................

شکلک های محدثهشکلک های محدثه

شکلک های محدثهشکلک های محدثه

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقربون چشات

عمر منی...............نفس منی.............همه ی زندگیمی............

گل پسرم.... تاج سرم..... ده ماهگیت مبارک...............

 

 

شکلک های محدثه

فدات بشم  عسلم

 

شکلک های محدثه

 خوش تیپ مامان

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه .....

niniweblog.com

ziba

لالایی گلم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم

ziba

عشق ده ماهه من

تو همان بارانی، زیرا مثل باران پاک و زلالی ، مثل لحظه آمدنش پر از شور و التهابی...

 

تقدیم به عشق زندگیمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سونیا
14 فروردین 91 14:39
ای جونمبه این گل پسر قند عسل مامانی براش اسپند دود کن نازگلک رو


مرسی از نظرتون چشم حتما.....