دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

سال نو مبارک

1391/1/3 0:48
نویسنده : مامان ندا
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترینم

عزیزم سال 90 با تمام سختی هاش یکی از بهترین سال های عمر من بود چون خدا فرشته ی پاکی مثل تو رو به من و بابایی هدیه داد و زندگی ما با اومدن این فرشته ی پاک و زیبا خیلی زیباتر شد...

خدایا به خاطر این فرشته ی پاک اسمونی ازت واقعا ممنونم.....

خدایا به خاطر اینکه یک سال دیگه بهم فرصت دادی تا زنده باشم و زندگی کنم و اشتباهاتمو جبران کنم ازت ممنونم ....

تو بهترینی خداجوونم........ 

پسر عزیزم من از خدا برای تو طلب سلامتی کردم و از خدا خواستم تا سال ٩١ سالی باشه پر از سلامتی و موفقیت برای همه.و از خدا خواستم تا سایه پدر و مادر و شوهر م رو از سرم کم نکنه و کمک کنه تا مادر خوبی برای تو و همسر خوبی برای عشقم و فرزند خوبی برای پدر و مادرم باشم ....

خیلی دعا های دیگه هم کردم که خدا خودش میدونه چیه....بعضی از چیزای دیگه ای هم که از خدا میخواستم یادم رفت بگم و یه چند تایییش از قلم افتاد اما بعد از تحویل سال یادم افتاد و بازم از خدا خواستم

خدا کنه دعای همه به درگاه خدا مستجاب شه دعای ما هم همین طور.....

عزیزم این اولین عید تو ست  پس عیدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)