دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

دیگه چیزی به سال نو نمونده

1390/12/24 19:35
نویسنده : مامان ندا
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم

فقط پنج روز دیگه به عید مونده و من هنوز کلی کار دارم    

Washing Dishes57d4ab010068648cf935bbc59a34a342.gif3_13_2.gif 

        viannen_24.gif              

عزیزم تو هم توو این مدت خیلی کارا یاد گرفتی که انجام بدی :

١_وقتی از خواب بیدار میشی خودت بدون کمک بلند میشی میشینی

٢_یاد گرفتی که اسباب بازی هاتو بندازی توو سبد

٣_یاد گرفتی هر چیزی رو که میگم بده با اون دستای نازت میدی به مامان یا بابا

٤_مرتب بوس های خوشمزه میدی به مامان و باباhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

٥_عاشق اتاقتی و وقتی بابایی بغلت میکنه اشاره میکنی ببرتت اونجا بعدشم میشینی کلی بازی میکنی

٦_تا اهنگ و ترانه میزارم  با اون دستای تپلیت شروع میکنی به رقصیدنhttp://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

٧_بابایی رو خیلی دوست داری وقتی میاد از خوشحالی ذوق میزنی وجیغ میکشی

دیشب اخرین شب سه شنبه بود و ما خونه ی بابا جان بودیم و خاله مینا موهاتو کوتاه کرد animated gifs of barbers- womanمنم یه ذره کمکش کردم ولی چون سرتو تکون میدادی یه کم موهای جلوت زیادی کوتاه شد فدات شم مامانی خیلی دوستت دارم  با موهای کوتاه خیلی با مزه شدی.

شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینHugging

 

                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مناء
24 اسفند 90 16:43
۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
____۩۩۩ آپم ۩۩۩____________۩۩۩ آپم ۩۩۩
____۩۩۩۩۩۩۩۩۩____________۩۩۩۩۩۩۩۩۩
_____۩۩۩۩۩۩۩_____________ ۩۩۩۩۩۩۩
______۩۩۩۩۩_______________ ۩۩۩۩۩



چه خوب که کمکت میکنه
خدا نگهش داره عزیزم

مرسی عزیزم میشه ادرس وبتونو بدین میخوام با اجازه لینکتون کنم از اشنایی با شما و نی نی تون خوشحال میشم

بابای ملیسا
24 اسفند 90 20:40
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .


سلام به شما ونی نی نازتون ممنونم چشم حتما براتون نظر میزارم
مامان نسترن
25 اسفند 90 12:37
ای جونم....قربون این گل پسری برم که اینقدر ماهه...داره واسه خودش مردی میشه


فدات شم گلم نیروانا جوونم خیلی بزرگتر شده خدا براتون حفظش کنه
مناء
25 اسفند 90 14:10
www.rasol.niniweblog.com
من خیلی وقته لینکتون کردم آخه وبت خیلی نازه دانیال خیلی خوشکله جای من بوسش کن مامان ندا جون


سلام دوست گلم منم شما رو با افتخار لینک کردم ولی چون بالای نطرتون نوشته منا من فکر کردم ادرس وبتون یه چیز دیگه است مرسی از لطفت وب شما و نی نی شما هم خیلی قشنگه عزیزم