دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

ماجرای دانیال و مامان

1390/12/19 4:23
نویسنده : مامان ندا
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزترینم

گلپسرم وقتی شش ماهت بود دو تا دندون خشگل کوچولو مثل دو تا مروارید سفید پایین دهن مثل صدفت در اوردی بمیرم برات قبلش یه کم تب کردی و اذیت شدی ولی بعد از خوردن دارو و استراحت و پا شویه خیلی بهتر شدی و بعدشم به سلامتی خوب شدی. حالا دیگه نوبتی هم که باشه نوبت در اومدن دندونای بالاته عزیزم فقط امیدوارم قبلش هیچیت نشه.دیشب تا ساعت سه ونیم بیدار بودی وقبل از اینکه بخوابی خیلی با من و بابا بازی و شیطونی کردی

 

 

بعدشم تند تند شیر خوردیniniweblog.com اما یک دفعه وسط شیر خوردن با همون دو تا دندون کوچولوت ممه مامان و یه گاز  محکم گرفتی منم که خیلی سوختم  جیغ کشیدمو دعوات کردم بعدشم انداختمت توو بغل بابا تو هم بدت اومد و از جیغ من ترسیدی و اشک توو چشات جمع شد و گریه کردی .

www.smilehaa.org

بمیرم الهی مادر ولی خداییش خیلی سوخت. بعدش زودی مامان بغلت کرد و بوسیدت و بهت شیر دادniniweblog.comولی راستشو بخوای هر بار میام شیرت بدم میترسمو میگم بسم اله... تو رو خدا گازم نگیریا...www.smilehaa.org

 

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics 

stars

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان نفسی
20 اسفند 90 13:01
اخه مامانی چطوری دلت اومد سرش دادبزنی میام میزنمت اگه این دفعه سرش داد بزنی من که خیلی ناراحت شدم حالا که سرش داد زدی بهش میگم دوباره گازت بگیره


حالا اندفعه رو ببخش خودم بیشتر ناراحت شدم.باشه مرسی از لطفت