دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

روز پدر مبارک...

1391/3/28 4:02
نویسنده : مامان ندا
1,160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چند روزی نبودم اخه بعد از تولدت برای اولین بار با شما پسر گلم رفته بودیم مسافرت خیلی خوش گذشت......اول عکسای تولدتو میزارم وبعد عکسای مسافرتمون.راستی یه چیزی میخواستم بگم عزیزم من توو روز تولدت مطلب واست نوشتم دو روز بعدش اومدم یه مطلب کوچولو اضافه کنم وقتی ارسال کردم تاریخش به هم خورد خیلی ناراحت شدم.....

راستی روز پدر هم گذشت من نبودم که واسه بابای مهربون خودم و شوهر عزیزم مطلبی بزارم ولی حالا که هستم این روزو که گذشت به پدر عزیزم و شوهر گلم تبریک میگم

 

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

 

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

 

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

 

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا . . .

 

 تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و… روز مرد رو به مرد راستینی که مقام زیبای مردانگی رو درک کرده تبریک میگم

           پدرم و پسرم

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را میبوسم  و ممنونتم .

 

همسرم....عشقم

متشکرم برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی. برای همه وقت هایی که به حرف هایم گوش دادی. برای همه وقت هایی که به من جرات و شهامت دادی. برای همه وقت هایی که مرا در آغوش گرفتی. برای همه وقت هایی که با من شریک شدی. برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی. برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی. برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی. برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی. برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من بودی. برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم" برای همه وقت هایی که در فکر من بودی. برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی. برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی. برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی. برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی. برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی. به خاطر همه ی این ها هیچ وقت فراموش نکن که" عاشقانه دوستت  دارم "  آغوش من همیشه برای تو باز است. همیشه برای گوش دادن به حرفهایت آمادگی دارم. همیشه پشتیبانت هستم.می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم. من کاملا به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی . همیشه دوستت دارم چه به زبان بیاورم چه نیاورم. همین الان در فکر تو هستم. تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری. من همیشه برای تو اینجا هستم و دلم برای تو تنگ است. هر وقت که احتیاج به درد دل داشتی روی من حساب کن. تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری

پدر و پسر

نمک بر زخم من شيرين تر از خواب سحر گردد ،جگرها خون شود تا يک پسر مثل پدر گردد . .

ماه وستاره ی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان نفسی
21 خرداد 91 11:47
سلام عزیزم همیشه به سفر خوشب حالت دانیال اذیتت نکرد
راستی برو خصوصی پیام گذاشتم

سلام عزیزم
ممنونم
زیاد ازیتم نکرد
نمیدونم چه جوری برم پیام خصوصی رو بخونم؟؟؟