دانیال دانیال ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

دانیال عشق مامان و بابا

سیسمونی دنی کوچولو...

1391/2/20 3:06
نویسنده : مامان ندا
3,359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز میخوام چند تا عکس از سیسمونیت بزارم

اتاق عشقم

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

لباسهای نی نی خشگل ما

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

کمد و عروسکای دنی کوچولو

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

تخت خواب پسملی

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

عزیزم وقتی تخت وکمدت رو اوردن من و بابایی همون شب نمیدونی با چه ذوقی لباسها و وسایلتو چیدیم خیلی خیلی خوشحال بودیم و خیلی خیلی منتظر تا اینکه خدا توی یه روز تابستونی زیبا یه هلوی تپل مپل خشگل به ما هدیه داد.خدایا به خاطر این هدیه ی زیبا ازت ممنونیم .

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متین مامی ایلیا
22 اردیبهشت 91 2:59
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


ممنونم از تو دوست عزیزم این اولین سال مادر شدن منه
روز شما هم مبارک
سپیده
16 مرداد 91 14:52
خانمی شرمنده نظر رو اشتبه فرستادم. شما باید فقط به نفر رای بدید. لطفا دوباره رای بدید.
اگه اجازه بدید عکسهای سیسمونی گل پسری رو بنام خودتون تو وبلاگ " کودک من" بزاریم تا مامانهای دیگه از ایده هاتون استفاده کنن. منتظر جوابتون تو وبلاگ خودم هستم. با تشکر.


سلام خواهش میکنم.اشکالی نداره عزیزم .خوشحال میشم
افسانه مامان آرتان
24 مرداد 92 4:23
سلام خوبی ندا جون دقیقا می دونم چه حسی داشتین درست این الان من